Lista

 

 

Oftast på tallriken: Maat
Bästa klubben: Dunno
Då vet jag att jag är kär: Tänker på den personen heela tiden, pirrar i magen. Man är glad.
Detta gör jag när jag är ledsen: Gråter

Bästa presenten jag fått: Oh, finns en del
Ge eller få saker:
Skor: Älskar skor :D
Jag spelar: SIMS
Efterrätt: Glace au four
Dagens lögn: Ingen
Ditt rum är: Mysigt
Din hobby: Gaah >.<
Vad är det för veckodag? Lördag!
Vad åt du senast: Färskpotatis, köttbullar, gräddfil, gräslök, knäckebröd med sillröra. MUMMA <3
Vem fick du mail av senast: Discshop tror jag
Vem fick du sms av senast: Tess
Senaste bussresa: Förra söndagen
Manchester eller jeans: Jeans
Sover du naken: Ibland, men oftast i trosor
Vad gör du när du inte kan sova: Ligger och vrider på mig, eller kanske läser/ser på TV & film
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Stan
Hur många dagar i veckan går du på fest: 1
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Nej, GÖTET
Vad tycker du om Lunarstorm: Skit >.<
Om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: Eh, nej
Favoritfilm: Många!
Spelar du i ett aktivt band: Nej
Skulle du bryta mot lagen om du på förhand visste att du kom undan med 90% säkerhet: Nej
Hade du kunnat tänka dig att bli polis: Nej
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Ja
Är du ett intellektuellt geni: Haha, alltid ;)
Blandar du svenska med engelska när du skriver: Japp
Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: >.<
Tittar du på Musikbyrån? Går det ens nu?
Är du den som avslutar telefonsamtal: Oftast tror jag
Vad gör du om tio år? Dunno
Vad gillar du för kakor? Hm, dammsugare?
Vilken är din favoritpaj? Äppel
Vad äter du helst till middag? Det mesta
Varför är du inte vegan? ÄLSKAR KÖTT <3
Vad heter dina husdjur? Har inga
Hur många skor har du? Oj, ganska många
Vad har du på dig just nu? T-shirt, jogging och morgonrock
Vad har du för frisyr? Gårdagens xD Lite tuperat och plattat med fläta i luggen

Hur många timmar sov du inatt? 7
Hur många timmar brukar du sova per natt? 7-8
Vad vill du ha på smörgåstårtan? Goda saker
Vad dricker du helst till maten? Läsk, vatten
Vad dricker du helst på fest? Cider, sprit
Vad åt du till frukost? Juice >.<
Hur många cigg har du rökt idag? Inga
Vem hånglade du senast med? CP
Vem saknar du? Ingen
Är du pinsam på fyllan? Ibland kanske xD
Vad stog det i den senaste sms:et du fick? Har inte kvar det
Vem var det ifrån? Tess
Skriver du dagbok? Nej, blogg
Vlken färg har du på dina underkläder just nu? Blåa
Vad gjorde du sönder senast? Dunno
Har du blivit hotad på telefon? Nej
Vad är det sämsta med p-piller? Inget tror jag
Vad var det senaste du köpte? Mat på donken, igår xD
Vad har du dåligt samvete för? Inget
Vad heter dina favoritgosedjur? Har inga
Vem kramade du senast? Tilda
Vad är du beroende av? >.<
Har du duschat idag? Nej
Vem vet mest om dej? Tilda, Tess, Lou. Päronen med I guess
Vad luktar det just nu? Tuggummi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0