Meanie, men bara ibland

Mjaa, nu har jag bäddat min säng med nya sängkläder!

Fixat med mat (blev en färdig ost&skinkpaj från Findus, sketbra!)

Ja, meanie är jag väl ibland. Vi fick en tropisk läsk av farmor igår, som blev över.
Så tänkte jag ta det till maten nu då, visste att den stod på balkongen igår - men icke när jag kollade nu!

Tänkte direkt att det var min (lilla) äldsta bror. Så då blev jag sur, så jag satte på tvättmaskinen som mamma bad mig.
(Det låter mycket in till Daniels rum) Dock bad hon mig göra det lite senare, när dom vaknat typ.
Men jag ville hämnas på läsktjuven! Så berättar jag detta för Marcus, så visar det sig att det va han som tog läsken :(

Fast han hade ju inte druckit upp den då.. Så fick min läsk till maten :)))

Fan vilket liv xD HAHAHAHA :)

Nej, nu ska jag äta <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0