Tisdag

Igår jobbade jag på Concilia, 08.30 - 16.30, dagen gick jättefort!

Efter jobbet gick jag in till stan, vi var på banken snabbt sen skulle vi gå och träna.
Hann dock inte det, för jag skulle hämta min cykel.

Sen mötte jag och Tilda Tess, vi gick hem till Tilda. Fixade mat, käkade. Såg på TV.
God mat, sen åt vi god chokladkaka/kladdkaka :D Kollade Big Brother med.

Tess och jag stack hem vid 1, men jag och Tess gick ju. Följde henne hem, sen hem till mig.
Var hemma halv 3 :b
La mig.

Gick upp runt halv 10 idag, TV, frukost.
Tar det lugnt nu. Tilda och jag skulle träna sen. Sen ska jag nog vara med Tess igen =)

Skönt att vara ledig idag.

Men nu ska jag tömma diskmaskinen (om inte pappa redan gjort det), sen ska jag se klart SATC-avsnittet jag är på,
sen ska jag lyssna på Håkan ♥



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0