090312

idag blev jag "väckt" av min bror runt 8. nja, jag var ju faktiskt redan vaken.
han ville låna min cykel. morr! skulle ju cykla till stan för att träna. nåja, what are big sisters for? :)

sen käkade jag frukost och kollade lite på tv. runt 9 kom en hantverkare från HFAB, vi skulle få en slags "duschhytt".
den är klar nu, och det blev helnajs!

09.15 tog jag 20-bussen till stan. gick till nautilus. började med att gå 10 minuter på en sån "gåmaskin" (haha),
sen blev det styrketräning, 15 minuters solning, följt av 15 minuters simning. skönt!

var även inne på H&M en sväng, ville prova en klänning där som jag blivit kär i! och nu är jag mer kär ♥ hihi.
la undan den, men imorn får den nog följa med mig hem och bli min. det är en sommarklänning, så längtar extra mycket till sommaren nu! en klänning man kan ha till vardags som vanligt, hemma, på stan eller om man är med en kompis.
eller för utgång i sommar! (bilder kommer, dock inte så bra kvalité) LOVE IT!
298 pix kostar den btw.

köpte även med mig kycklingsallad från caféet på åhléns. sen tog jag bussen hem. 60 spänn kostade salladen! väldigt billigt tycker jag! det var ganska mycket grönsaker + bulgur, kyckling & keso. man fick även dressing och krutonger med! riktigt god var den.

har bara tagit det lugnt sen, kollat lite TV, suttit här. har även pratat lite med både tilda och lou i telefon. lou ska jag nog träffa lite senare. vill kolla på the perfect man, vår favvo ♥ hihi.
tilda och jag ska träffas imorn, gå på stan. IIIH. saknat dig babe ♥
så ska jag köpa klänningen då (fick sammanlagt 300 kr igår av farmor, mormor & morfar) så klänningen får gå till det!)
+ att jag behöver köpa nya p-pills. haha.

innan dess hade jag dock tänkt att gå upp kl 8 (jaa) för att överraska mina päron med att städa lägenheten. så hinner man med liksom.
är trött på att sova bort hela dagarna och inte göra någonting. GE MIG ETT JOBB!





dålig kvalité som sagt. men volanger, blommigt, svart.
VAD TYCKS?


nej, nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar.
ha det så bra idag!

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0