20-års firande!

tog bussen halv 5 till Lou igår, dock så funkade inte busskortet. doh! behövde inte betala en del busschaufförer är snälla! ^^

lou kom och mötte mig, vi satt lite vid datorn. sen skulle vi hem till Josefin.
kom dit, hälsade på folk och käkade sen. god mat!

satt nere i Josses källare sen, där blev det lite dricka, chips, karaoke, "lappleken" och "jag har aldrig"
mycket skojsigt var det :D jag och lou gick dock hem vid 12.


blev ganska sent igår, haha :b
sen bara tagit det lugnt hos lou idag. sen kom mamma och pappa och hämtade oss, p.g.a busskortet.
hemma, duschat nyss typ. skönt!

idag blir det bara lugnt, gillar söndagar mer och mer nu. ikväll är det beck :D


nej, måste ta något att äta nu.
BAPELSIN! xD hahahaha.
http://www.youtube.com/watch?v=rJEy2Ulexww klockrent (Y)




jag, hos josse


dagens outfit;



tröja, åhléns
jeans, jc



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0