Aff

Ja, jag vet. Jag fuckade till min bloggdesign, men ärligt talat så ger jag fan i det.
Får la fixa det på nåt sätt. Var så jäkla trött på typsnittet på texten, så stor.

Sen ville jag ju ändra header med. Jaja.

Tog det typ lugnt på dan igår.

Vid 5 kom Lou och Kristian hit och hämtade mig. Körde hem till Lous mamma.
Dom drack kaffe och vi pratade, snackade massa från HIPP HIPP! :D

Sen gick Lou och jag hem till mig. Oh, köpte chips i kiosken med!
Hem till mig och käkade sen, gött.

Satt vid datorn sen, och kollade på Hipp Hipp.

Vid halv tio drog vi in till stan för att träffa Lous faster, som var på Fox & Anchor.
Där var det karaoke, så vi var där ett tag.
Gick hem efter tolv sen.

Kom hem, kollade på Hipp Hipp. Somnade sen.

Gick upp vid 1 idag, käkade frukost :P

Kollade på Hipp Hipp säsong 2 sen.
Hon stack för en stund sen.

Så tar det lilla lugna nu. Mamma & Pappa ska  på Jill Johnson på teatern sen.
Så blir typ ensam hemma, wooho.

Käka snart, färdiga pizzor. Yey (Y)

Sen blir det typ TV & film.

Imorn är det FEST!!!!! Yey.

Jobbigt att man åkt på förkylning med :/


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0