Gotta go to work then hurry home

BD <3

igår träffade jag tess runt 4 ungefär, vi var ute och gick :) gick på vallås, shit vilka minnen man får! ^^ gick förbi vårt gamla hus med, ganska annorlunda. anyway.
pratade med :)

sen hem till henne, hjälpte henne raka benen xD HAHAHA ^^ stackarn har ju fått diskbråck, så hon kan inte böja sig :/
käkade lite sen, och gjorde våfflor :D kollade även på Halv 8 hos mig & Rent hus.
var ute och gick efter det igen, sen cyklade jag hem.



idag gick jag upp runt halv 12 :P Käkade. Kollade på Andra Avenyn, sen Yes Man med Jim Carrey. Den var ganska bra, Jim Carrey ju så :P

bara tagit det lugnt nu.

funderar dock på att dra mig bort till simmos för att köpa popcorn, har inte ätit det på några dagar nu :O
hihi.


imorn är det fredag, och helg! :D tattoo på lördag! :D:D:

HIHI!

hm, får bli popcorn imorn istället. mamma sa att det är kallt ute, + att det ju är fredag imorn.
ska käka en donut (stavning??) istället  :)


PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: THE TRUTH ABOUT TEREZE

Svar: Tack för gratulationen =)

2009-03-27 @ 11:21:00
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0