I tried to hold you back when you were stronger

yey, igår kväll kom Lou hit. Jag var väldigt social! nja, kanske inte xD satt vid datorn, och sov lite. SNÄLLT VA? :D
nej, men vi pratade lite. sen kollade vi på Sex and the City med. (KOLLA LOU, JAG SKREV INTE SATC!) MUAHAHA.

detta var en liten pik till Lou för att hon skriver lite grejer om mig i sin blogg ibland :) LOVE YOU TOO!
sweetie ♥

hon åkte hem sen vid tio. sen satt jag vid datorn, blev lite sent :b

idag ringde mitt alarm kl 8, snoozade en gång, stängde av den nästa xD haha, var så jäkla trött.
så gick upp halv 11 istället, haha.

gick upp, fixade mat och kollade på Yrrol :D haha, den är så jäkla bra!
sen städade jag lite med, men ska fortsätta imorn.

sen blev det dusch och fixa sig lite. stack till sam sen för att träffa tilda, så hade vi sällskap till stan.
kom in till stan sen, gick till apoteket först där vi skulle ha lite grejer. sen h&m. köpte klänningen! :D
hihi. kollade andra affärer med. köpte även diadem från h&m och en fin tröja från gina tricot.
sen tog vi även en varsin mcflurry oreos på donken! goott. sen fixade vi även våra ögonbryn!
blev vaxade och liite med pincett (AJ!) haha.

sen cyklade jag till eurostop med. köpte ett par nya tygskor från h&m (HAHA!) hade inga vanliga svarta ju! =)
hihi. sen hem, satt lite vid datorn. käkade.

kollade så ska det låta och hot shots med mammi & pappi sen.

sitter vid datorn nu, men snart blir det sängen. jobb imorn!
efter det blir det mer städa som sagt, sen ska jag till lou i laholm! sova där med =) hihi.


BILDER FRÅN SHOPPINGEN:

 

bild 1: diadem; rött, svart & leopardmönstrat, 39, 50 kr (men 29, 50 för fick 10 % clubrabatt)
bild 2: korallröd tröja från gina tricot, 129 kr



bild: svarta tygskor, gula och prickiga inuti :D hihi.
98 kr (88 med clubrabatt)

klänningen har ni ju redan sett ^^ den kostade förresten 268 kr med clubrabatt :D NAJS!

så lou nu är jag klar :D hahaha.


PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Lou

OMG! En PIK?! mot söta mig =)

Love you XD

2009-03-14 @ 00:04:48
URL: http://louen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0