If tomorrow never comes

Lou, jag vet..Sa till dig för mer än timme sen att jag skulle sova? xD Haha!
Fastnade på bloggar och bdb, sorry!

Idag hade jag satt mitt alarm på 9, gick jag upp då? Näää :P
Gick inte upp förr än kl 10, en timme senare då farmor ringde! Upp och hoppa och äta frukost.
Sen duscha. Såg klart Grey's Anatomy som var på TV, sen cykeln till farmor.

Käkade sen när jag kommit, yummie. Sen kollade jag i lite tidningar, och vi kollade på TV.
Sen var det dags för fia med knuff, as always. Två gånger spelade vi, och farmor vann båda! Haha :)
Fika sen med; semla & kaffe. Den satt fint! Men kändes så onyttigt :/
Sen kollade jag och farmor på Tyra Banks show (ja, hon är faktiskt "bara" 69 år snart), så ingen 80-åring här inte! HAHA.
Tror ingen 80-årig farmor kollar på Tyra Banks menar jag :P ^^

När det var slut kl 4 så cyklade jag till körskolan, för teori.
Hem sen. Gick typ direkt till Lidl med pappa, köpte färdiga pizzor. YUMMIE!
Mormor & morfar var på besök med :) Trevligt. Fikade lite (vetebröd, gaah!) Fick även pengar, tack ♥
Fick jag förresten av farmor med, tack

Bara tagit det lugnt resten av kvällen.
Förresten; nån som kollade på Efterlyst? Inslaget med Richard från Halmstad som mördades i Grekland 2005?
Fy fan vad hemskt :( Jag grät när jag såg det. För att han är från Halmstad + att man känner en av hans bröder litegrann, så tänkte på honom. Så hemskt när föräldrarna satt där och pratade! USCH :( Så jävla hemskt.


Men är känslig för vissa program, ibland kanske för känslig :P (gråter åt Extreme Home Makeover, Spårlöst och ibland vissa TV-serier, t.e.x om nån karaktär dör eller nåt annat) SÅDÄR HAR NI EN HEMLIS OM MIG xD
HAHA.

Men nu ska jag sova, har satt alarmet på 9 idag (hm, om några timmar) med.
Upp och käka frukost, sen iväg och träna! Ska styrka, sola & simma ♥
Inom Åhléns sen och köpa med en kycklingsallad från caféet där nere till lunch =)

Kanske träffa Lou senare, hoppas!


SWEET DREAMS!




snodde massa "nya" bilder från studenten från Alleballes facebook.
Saknar dig Tilda :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0