Måndag

Idag gick jag upp vid halv 10, ringde och väckte Lou med :P

Halv 11 tog vi bussen in till stan, gick till Espresso House. Käkade frukost där =) Yummie.
Pratade lite skit med xD
Sen var vi ett "ärende", haha xD
Lou ville ha mer kaffe, så köpte det på Åhléns. Jag tog en chai latte. Var såå mätt sen!
Bussen sen, följde med snabbt till högskolan. Sen gick jag hem!

Satt lite vid datorn, sen vilade jag lite.
Men fick ju inte vara ifred p.g.a sms och samtal!
Samtalet var förresten från en på Sodexho, får kanske inte vara kvar där :( Jag och en massa andra.
Ska dit på onsdag och prata med dom.

15.30 skulle Tilda och jag vara på Nautilus, ändra vårt träningsschema lite. Det blev bra!
Gick lite på stan sen, hem.

Tar det bara lugnt nu.
Yeye, får se vad som händer imorn.


Är sugen på ananas. Hm...Mamma sa att den var billig på Lidl xD
Får se om jag traskar bort dit. YUMMIE!



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0