Onsdag

igår var det lugnt på kvällen.
la mig vid 2.

upp vid 10 idag. ringde tess, efter jag fått sms av henne. hitta på nåt sen :) sen ringde mamma efter det, fick ett nr av henne till en kvinna inom landstinget. typ om sommarjobb/timanställning för städ på sjukhus och så :)

har även ringt till arbetsförmedlingen idag, redovisat om min arbetssituation och så.
pappa och jag käkade även lunch på Max idag (I know!), men gott!

satt lite vid datorn sen. kollade nyss på hot shots 2, så jäkla dum xD


väntar väl typ på att tess ska ringa, för det sa hon att hon skulle göra senare =) (när vi pratade) ^^
så blir det umgås med henne, TV och film typ =)


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0