Slappesöndag

igår, innan jag åkte till Lou så började jag kolla på Twilight. ååh, den är bra! får se klart den imorn.
tog bussen till lou sen, hon mötte mig där jag gick av.

sen var vi hemma hos henne, satt vid datorn en stund och sen var det mat. satt mer vid datorn, sen kom meck förbi.
var hos lou ett tag, sen inom affären snabbt där jag köpte godis. sen hem till meck. kristian kom dit sen.
kollade på TV, sen drog vi och köpte lite mat. jag köpte pommes + dip :b

sen hem till meck igen och käkade, kollade på TV. sen hem till kristian för att kolla på yrrol :D
blev även lite hipp hipp. sen körde meck hem oss till lou. vi satt vid datorn och lou spelade ett roligt spel :b
sen la vi oss.

lou var uppe tidigt idag, hörde henne gå upp och ner för trappan xD sen gick vi upp.
käkade frukost, sen satt vi vid datorn. sen följde hon mig till bussen vid 2.
var hemma vid 3.

när jag kom hem höll mamma på att göra våfflor, yummie! så käkade det. duschade sen.
sitter lite här nu. kollar på Salve med ♥

blir bara lugnt idag, beck ikväll! har inte sett den som kommer ikväll, så den måste ses!




jag & lou i bilen




haha, väldigt smickrande bilder på mig



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0