Come on, let me kiss you now

Nyss hemkommen från stan. Skönt att träna igen!
Efter vi tränat så köpte vi dricka på Hemköp (och Tilda köpte en sallad) Dock var plastgafflarna slut.
Så fick hon två små i kiosken på Stora Torg. 
Sen frågade hon i kiosken vid Picassoparken med, 3 kr för en jävla plastgaffel! :O

Satt i Picassoparken sen ett tag. Najs. Lite kallt dock.

Nu är jag hemma. Gaah, trodde maten skulle vara färdig nu, så är det ingen hemma när man kommer :(
Aja, mamma kommer snart. Potatisgratäng och kassler, jajamen! Dock färdig gratäng som man bara värmer i ugnen, går fort!

Blir väl träffa Lou sen. Längesen :b

Jobba imorn, är inte direkt nervös, men undrar mer hur jag ska lära mig jobbet när jag börjar imorn? :O
Men det blir nog bra =) Jobbar 13.00-16.30.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0