Dance with somebody

La mig typ vid 1 igår.

Upp vid 10 idag. Kollade på TV och så.

Sen blev det duschen och fixa sig. Fick faktiskt skjuts av min kära bror in till stan idag :b
Gick in på Concilia, en tjej sa att jag skulle vänta. Sen kom hon efter några minuter. Pratade med henne i ett rum =)
Hon frågade lite frågor och så. Hoppas det gick bra! Skulle bli snabbt besked sa hon.

Tog inte så lång tid. Gick till Nautilus sen och väntade på Tilda. Hon ringde sen och sa att hon skulle i affärer i stan, men jag orkade inte gå dit :b Men sen kom hon. Tränade sen!
Gick lite i stan med. Sen gick hon med mig som sällskap =) Samuel kom med efter en bit med :b
Började såklart ösregna med, kul!

Hemma sen, käka och så.

Tar det lugnt nu bara. Får väl sova snart, är trött och ska upp runt 9 imorn.

Körlektion imorn, dubbel med. Känner alltid lite ångest innan jag ska köra. Men men.
Träna med Tilda efter med. Sen AF 13.30-15.30. SEGT. Blir nog hem och sova sen :P

Kan man sova länge på torsdag sen :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0