FREDAG!

Men jaa, självklart så tappade jag ut ALLA popcorn på golvet :( Fick plocka upp dom, men det var ju klart damm på dom, så i papperskorgen med dom! DUMT.

Satt vid datorn sen bara. La mig vid 11, hade jätteont i huvudet :(

Vaknade nångång inatt med, typ vid 4. Ont då med :(

Vaknade sen efter 10 typ, gick upp och kollade på TV. Ringde Tilda med, så hon hör väl av sig snart.
Se vad vi ska hitta på!

Ikväll blir det iallafall utgång! Antingen är jag, Tilda och Jenny hos mig innan, eller så drar vi till Lina i stan! Massa tjejer ;D + att det är nära till stan. Men vi får se vad det blir!

Ska bli najs, att få komma in till stan för en gångs skull! xD hahaha.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0