Ge mig en kyss innan du går..

i torsdags så var jag och Tilda på stranden och solade, fick mer färg =) sen var vi i stan med, köpte lite grejer på Hemköp och kollade i affärer. sen hem.
tog det lite lugnt vid datorn när jag kom hem. fixade på mitt rum och så. sen duschade och fixade jag mig.

vid halv 7 kom Lou och Simon hit. började dricka lite smått. vid halv 9 (?) kom Tilda med hit :) vi pratade, drack, m.m och hade skoj. bestämde oss dock för att inte dra till stan. tog det lugnt typ.
vid 1 drog Tilda hem. jag, Lou och Simon kollade lite TV och la oss sen.

vaknade vid halv 10 sen, fixade kaffe till dom. så käkade vi frukost och kollade på TV. duschade och så sen. Simon stack hem vid halv 12. Lou stack nångång efter där, när vi skulle på cruisingen :)
var i folkparken ett tag, kollade bilar och så. sen körde vi genom stan och :D

var hemma vid 5 sen, ensam. började kolla på Pirates of the Caribbean, men orkade inte sen. Mamma och jag kollade på Humorgalan på 4:an. den var bra! och började lipa lite åt vissa inslag :( fan att dom ska ha det så jävligt!

sen la jag mig.

upp och städa H&M på Eurostop idag. sen hemma en stund. träffade Tildas utanför Nautilus, tränade. skönt!
sen var vi på apoteket och H&M. sen köpte jag sallad från Hemköp (samma som sist; Italiensk Pastasallad) ASGOD!
blev även en sandwich stracciatella. men tyckte fan inte det var nån större skillnad från vanliga :P haha.
sen satte vi oss i Picassoparken. najs! blev där ett tag. pratade och skrattade :P gick i några affärer till sen, blev ett par fina örhängen från Gina Tricot =)  sen gick vi till parken igen. satt där ett tag. mys ;P

sen cyklade vi hem. käkade mat med mammi. sen duschade snabbt. sitter här nu.
kanske ska kolla nån film eller nåt med henne.

imorn ska jag träffa Tildis igen :) vi ska typ sitta i Picassoparken och sola, sen kolla Maxi och Citygross med :P har inte varit på Maxi på aslänge, dom har ju typ skor och sånt skit där. haha :P sen har jag bara varit på Citygross en gång, och det var snabbt :P ska bli skoj =)


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0