I am the queen

Mötte Tilda i AC vid 8 nånting typ. Sen kom Jenny precis när vi kom till mig :b
Satte oss på balkongen sen, började dricka lite. Lyssnade på musik, pratade. Sen drog vi hem till Lina efter 9.
Var trevligt. Rökte, pratade, skrattade, åt godis och så.

Sen vid 11 drog vi in till stan. Var inte så roligt i stan dock. Men hade kul ändå :D
Vi var hemma hos Samuel en stund med, sen drog Jenny och jag.

Satt vid datorn när jag kom hem, pratade med lite folk. Sen la jag mig runt 2. Trött som fan.

Upp vid 8 idag, segt. Jobba, yes yes.

La mig i sängen när jag kom hem, skönt! Vilade.

Tar det lugnt nu, men ska städa mitt rum litegrann! Sen duscha. Blir bara lugnt idag.
Kanske ska till mormor sen, mamma och jag. Annars blir det väl kolla ESC ikväll =)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0