It's cold around me

Drog till stan idag vid halv 2. Var på AF sen. Var nån info om jobba/studera utomlands. NAJZ.
Gick lite i stan sen. Sen tandläkaren.
Och dom sen då? Betala 321 jävla kronor för att fixa en grej som tog TIO minuter. Fifan :(
Blev lite sur då. Hade ju inga pengar med mig heller så får betala imorn.

Cyklade hem sen. Pratade med Tess i tele, skulle typ möta henne.
Innan vi möttes var jag tvungen att kolla på Vallåsskolan. Hade ju brunnit! :(
Yeye. Drog inom Citygross snabbt med.

Sen var vi hemma hos mig, käkade kebab! Så jäkla gott det var. Hungrig var jag! Sen kollade vi lite TV.
Blev Halv 8 hos mig, Rent Hus & Grey's! Lite Fråga Olle med :b

Följde henne hem sen, vi kollade på skolan igen. Fifan säger jag :(

Hem sen. Datorn nu. Tråkigt som vanligt.


Imorgon ska jag träffa Tilda, kan inte träna p.g.a min förkylning. Men vi hittar nog på nåt.
Kolla i affärer och så blir det nog iaf. Och handla dricka till fredag. Trevligt!

Nej nu ska jag prata vidare med folk på msn, sen sova!



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0