Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Idag vaknade jag runt 9, segt. Gick upp sen, kollade på TV och käkade frukost.
Cyklade in till stan efter 10, tog ut pengar och drog till körskolan. Gick rätt bra idag! Men nu ska jag lägga lektionerna lite åt sidan ett tag och istället satsa hårt på teorin!

Köpte sallad från Daisy's med mig hem också.
Sen hem snabbt, för att lika snabbt cykla tillbaka till stan, till AF. Var där i typ 1 ½ timme, lyssnade och så.

Hem sen, käkade salladen och kollade på Huset Fullt och Festival :D
Kollade lite annat med. Sen blev det Fröken Sverige med, fast den har jag inte sett klart än.

Duschat annars, la inpackning med, + facial och body scrub :b Skönt!

Kollade på Grey's sen. Såå bra!

Datorn nu, msn och musik. Men blir nog sova snart, trött!

Gymma imorn :D Med Tildis. Sen vet jag inte vad som händer.
Får väl se!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0