Sköj

 

 

 

sätt på din musik så att den spelar blandade låtar,

efter varje fråga trycker du på "nästa",

använd låttiteln som svar på frågorna.

 

 

1. Hur mår du idag? Ruta ett

2. Kommer du komma långt i livet? This is how we party

3. Hur ser dina vänner dig? Black horse & the cherry tree

4. Kommer du att gifta dig? Solglasögon

5. Vad är ditt livs themesong? Last christmas

6. Vad är ditt livs historia? Real wild one

7. Hur är skolan för dig? Come around again

8. Hur kan du komma framåt i livet? Let me love you tonight

9. Hur kommer imorgon vara? Little dysfunk you

10. Vad är det bästa med dina vänner? Du får mig

11. Vad finns i lager för nästa vecka? Pata pata

12. Vilken låt beskriver dig bäst? Fly away

13. Hur är det med ditt liv? My oh my

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Tingaling

15. Hur ser världen dig som? Now you're gone

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? They are building walls around us

17. Vad tycker dina vänner om dig? Dunkla rum

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Sol, vind och vatten

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? I don't wanna miss a thing

20. Har du en djup och mörk hemlighet? Welcome to the club

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Max 500

22. Hur kan jag göra mig själv glad? Lonely

23. Kommer jag någonsin ha barn? Regn bara regn

24. Vad är några bra tips till mig? Oh Mickey

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Högt över havet

26. Vad är min danssång? Dressed for success

 

 

 

 

1. Ställ in musikspelaren på shuffle - blanda

2. tryck framåt efter varje fråga

använd låttiteln som svar på varje fråga om ditt liv (även om det inte verkar logiskt) FUSKA INTE!

 

 

1. Hur mår du idag? Jag hatar att jag älskar dig

2. Hur kommer dagen (idag) vara/varit? Michelangelo

3. Vad var det första du tänkte på när du vaknade? Vill ha dig

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag? To the moon and back

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig? Born to make you happy

6. Hur är det med kärleken? Dragostea din tei

7. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär? I'll make it all up to you

8. Hur mår dina vänner? The ring goes south

9. Tycker dina vänner om dig? That's alright mama

10. Hur ser folk dig som? Sky

11. Spanar folk in dig? Shoreline

12. Är du bra i sängen? Bang-a-boomerang

13. Har någon sexfantasier om dig? Tainted love

14. Kommer du alltid bo i Sverige? I'm a slave for you

15. Hur kommer du att dö? The name of the game

16. Vad skulle du ha hetat om du föddes i framtiden? Johnny be good

17. Vilken är din oturslåt? Volvo 142

18. Vilken är din turlåt? Moon river

19. Vilken låt beskriver ditt utseende bäst? Rock around the clock

20. Vilken låt beskriver din personlighet? Hon har blommor i sitt hår

21. Hur är det med ditt liv? Flickan från det blå

22. Hur kunde ditt liv ha varit om du valt andra vägar? Concerning hobbits

23. Vad ska ditt första barn heta? Cry to me

24. Hur kommer ditt liv bli? Two hearts

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar? The botten is nådd

26. Hur kommer sommaren att bli? These walls don't lie

27. Finns det någon som är hemligt kär i dig? En av oss

28. Kysser du bra? Evighet

29. Mår din kropp bra? Rain

30. Får du tillräckligt med sex? American boy

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0