Söndag

igår kväll var det bara lugnt.

idag vaknade jag vid 10, käkade frukost och kollade på Walk The Line. datorn lite med.
sen fixade jag mig. sen blev det lunch och kollade mer på Pirates, dock inte sett klart den.

skulle möta Tilda i stan vid halv 3, så skulle vi handla till grillningen :) möttes utanför Hemköp.
köpte dricka, och korvbröd. och jag köpte vindruvor med :b
sen gick vi till parken. tände grillen, sen typ chillade :b sen kom lou med =)

käkade sen. gott! sen drog vi till donken, gick på toa. sen köpte Tilda och jag milkshake. fan, köpte med chokladsmak men den smakade jordgubb :O så vi fick en ny :P
sen gick vi till örjanskolan och lekte på lekplatsen där xD
sen drog alla hem till sig ^^

bara suttit här sen och tagit det lugnt.

imorn blir det träna med Tildis iaf, sen vet jag inte :)






PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0