Söndagsparty

Igår var det bara lugnt, satt här och så. Mamma och jag var på Eurostop en sväng på kvällen. Köpte godis och så.
Kollade på Vänner med mammi sen.

Satt vid datorn sen, la mig dock i sängen vid 9. Blev sugen på att kolla på Happy Days (Gänget & jag), köpte ju den boxen för ett tag sen, men har bara sett 2-3 avsnitt på den första skivan av tre av säsong 1. Så kollade på det till typ 11.
La mig sen.

Vaknade vid 8 idag, näsan var jättejobbig och jag behövde kissa xD Kunde inte somna om sen, så kollade mer på Happy Days :D Det är bra. Sen blev det TV och frukost. Lunch sen med och såg klart Happy Days.

Sen duschade jag och klädde på mig. Tilda kom hit vid 2, så stack vi till Eurostop. Kollade i affärer där.
Hem sen.

Tagit det lugnt sen bara, lite tråkigt men soft.

Vet inte riktigt vad som händer imorn, får väl se!






Eh, för att hon är så jävla snygg. Vill ha hennes hår och typ allt :D
Hihihi.



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0