Truly, madly, deeply

Yes, igår var det jobb på Concilia mellan 08.30 - 16.30. Kändes jobbigt innan jag kom dit, men sen blev det bättre. Finns andra som jobbar där och är snälla och hjälper en ifall det behövs :)

När jag kom tog jag det lugnt, TV och så.
Sen var det bara slappe på kvällen, seg som fan.

La mig vid elva.

Upp vid 7 idag, trött! Käka frukost, duscha och sånt.
Sen cykla till Brunnsåker. Hade först en årskurs 8, dom skulle jobba med ett arbete. Inte många som jobbade dock, satt bara och pratade. Men det är ju deras problem om dom inte vill bli klara :b
Likadant med klassen efter, en årskurs 7. Dom skulle med jobba med ett arbete.

Sen hem, laga mat. Kollar på Mordkommisionen nu ♥
Tess ringde innan och undrade om vi skulle hitta på nåt. Skulle bara göra nåt på jobbet först.

Så blir umgås med henne idag =)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0