Yeah I'm not a saint but I'm not a sinner

Tjena mors! Igår tog jag det mest lugnt på dagen, väntade på att Tilda skulle höra av sig.
Men den lilla damen hade fortfarande inte vaknat när jag ringde hem till henne efter halv 1 :b
Träffade Tess iaf, vi var och handlade lite fika. Sen käkade hon på Max.

Var även inne en sväng på Eurostop med. Provade den nya McFlurry på donken, den var god.

Sen drog vi hem till mig, där kollade vi på TV. ntv, yey (Y) Hon lånade lite filmer med som hon och Philip skulle kolla på.
Följde henne en bit sen, när hon skulle hem vid 6. Jag satt vid datorn sen.
Runt 7 kom Lou hit, vi kollade på Huset Fullt! Sen gick hon innan 9.

Spenderade resten av kvällen vid datorn. (vad annars)

Idag vaknade jag ju såklart tidigt först (vid 6). Dom andra i familjen är inte direkt tysta heller.
Pratade om Vallåsskolan hörde jag iallafall (den har brunnit!) Så därför är Marcus "ledig" från skolan idag.

Gick upp vid 11 iaf. Nu ska jag äta någonting. Klockan 2 ska jag vara på AF, för nån information om studier utomlands. Den håller på till 3. Sen ska jag va med Tess idag med :)





Vallåsskolan :O


HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0