22.40

Igår var det jobb mellan 12.00 - 16.00
Efter det var det pilates med Tilda :)

Hem sen. Tog det lugnt på kvällen.


Började jobba halv 8 idag >.<
Gick vid 12. Hem och käka. Sen tog jag bussen till stan.

Skulle träffa en tjej,
som skulle hjälpa mig att hitta praktikplats inom barnomsorgen :) Ulrika, jättetrevlig!
Fick kanske först va på Smörblommans dagis på Andersberg, men sen ångrade dom sig.

Så hoppas på att få vara på Ängsgård! Gick själv där när jag va liten ;)
Efter jag pratat med henne var jag på af med och fixade lappen till Försäkringskassan.

Hem sen, för att sen iväg igen till Nautilus :b
Blev spinning med Tilda, jobbigt men skönt!

Hem sen. Mat! xD

Bara chillat resten av kvällen ;D
Är sjukt trött nu, blir väl sova snart. Ledig imon, LOVELY.
Tänkte även sticka på en "second hand-tur" :D, till Emmaus, Kupan och Myrorna :)
Se om man hittar nåt najs! Avis på Tilda som hittade en snygg herrskjorta på Emmaus för 20 spänn ;)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi den är vajs :P jag får följa medoxå väl? :P

2009-11-22 @ 01:30:12
Postat av: Lollo

sv: Vem är det som skrivit? =)

2009-11-22 @ 21:23:06
URL: http://lolloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0