Helg!

Sorry, inte bloggat på två dagar ;) Haha.

Ja, blev ju ingen second-hand tur i onsdags, regnade ju så mycket >.<

Tränade med Tilda iaf, och innan dess blev det shopping ;D
Två par leggings (ett par "glansiga" och ett par spets från H&M :D),
en tröja och en sjal med döskallar på från Gina Tricot)

Igår jobbade jag på mammas jobb igen, mellan 8.30 - 13.30 Cash ;D
Rätt stressigt på morgonen då många kom för att ta sprutan.

Efter jag jobbat lämnade jag tillbaka en bok på bibblan,
och bytte mina glansiga leggings mot en storlek mindre.
Käkade med, sen hem.

Tog det bara lugnt resten av kvällen.
Pratade i tele med, mys hihi.


Vaknade vid halv 12 idag, skönt.
Kollat TV, suttit vid datorn, ätit.

Ska möta Tess när hon slutat senare, så ska vi hem till mig sen :)
Får se vad vi hittar på, antagligen kolla på Idol. Bara 5 stycken kvar nu, hoppas Mariette vinner!


Så blir väl softa lite nu :b


Imorn blir det mys :* Mihi.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0