091015

Yes, igår var jag iväg lite i stan ^^
Tog det lugnt sen.

Vid 8 kom Lou hit, kollade på TV och drack kaffe.
Kollade på Grey's! Hon gick runt tio sen.

Idag gick jag upp runt 7, duschade och åt frukost.
Cyklade till mammas jobb innan 8.
Gjorde inte så mycket sen.

Vid 10 började dom att vaccinera, dom som jobbar på Nyhems Vårdcentral som tog idag.
Gick bra att registrera, inte så svårt =)
Tog själv sprutan innan jag slutade ^^

Var på Eurostop innan med, köpte ett par jeans på H&M
jag såg när jag städade där för nån vecka sen ♥
+ ett nytt puder på Kicks.

Tar det bara lugnt nu, är rätt trött.
Kommer nog somna på sängen om jag lägger mig där nu :b
Hihi.

Ledig imorn! Då ska jag fika med Tess på Fribergs, sen träna med henne och Tilda =)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0