091022

Samma rubrik för en vecka sen, höhö!

Igår var min lediga idag då. Sov länge, tog det lugnt sen och kollade film.
Vid 3 stack Tess och jag och tränade. Sen käkade vi på Hello efter :)
Blev en baguette med salami & brie för min del.

Hem till Tess sen, kollade lite TV. Sen skulle hon till Danijela och jag hem.
Lou kom sen och vi kollade på Grey's :)

Tog det lugnt sen. Spelade lite Mario Kart med min bror :b
Blev dock lite sent igår, halv 2 släckte jag :b Så nu är jag JÄTTETRÖTT.

Jobbade idag, 8 - 12 på mammas jobb.
Malde gamla papper som skulle bort igen, men men :b
Hem sen, laga mat och äta. Kolla TV.

In till stan sen och träna med Tilda :)
Imorn med! Men först ska jag vara på arbetsförmedlingen kl 11, handlade om praktikplats.

Annars vet jag inte vad som händer i helgen.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0