6/10

I lördags så körde mamma mig till lokalen där festen var, innan 7.
Jag va först där xD Haha.

Kom lite mer folk sen, chillade typ ^^
Började dricka och käka sen.

Sen blev det shaka ass det mesta av kvällen ;)
Roligt till 90-talsmusik :DDD
Var en rolig kväll!
Vid 1 kände jag mig dock helt slut, så ringde mamma som kom och hämtade mig sen.
Kom hem, la mig.

Vaknade vid halv 6 på söndagen först, mådde jätteilla :(
Drack vatten, och somnade om.

Vaknade runt halv 12 sen, men låg kvar i sängen.
Sen blev det TV och datorn.

Runt halv 5 var jag hos Tess sen, vi skulle på bio :)
Käkade på donken först, sen bio då.
Tessi bjöd, för det fick jag av henne när jag fyllde år :D
Filmen var rätt bra, men gillade Män som hatar kvinnor mer.

Hem sen. Tog det lugnt vid datorn.

Igår var det städjobb med, kom hem sen och la mig.
Skönt att sova mer :P
Slappade bara sen ^^

Idag var det med jobb, ska vara vikarie veckan ut.
Tagit det lugnt efter det. Köpte snygga skor på Sko Stop :D Bild kommer sen.
Inte gjort så mycket sen.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0