Lördag

Igår var jag på Arbetsförmedlingen kl 11, men lönt liksom. Var där i 10 min :O
Yeye, efter det la jag undan mina skor på Din Sko :D
Hem sen, käkade lite och spelade Mario Kart :b

Cyklade in till stan igen sen, köpte skorna :D Sen det andra då :)
Var och handlade med mamma efter hon hade slutat jobba.

Tog det bara lugnt igår.

Efter jobbet idag så träffade jag Tilda i stan.
Skulle käka frukost på Scandic, men kostar ju 179 kr :O
Så käkade på Fribergs istället :) Gott!
Gick i affärer sen. Blev lite shopping idag med ;D

Ett par örhängen till och ett fiint halsband från Ur & Penn och en stor och mysig kofta från Gina :)




Eiffeltorn :D 25 kr då
Halsbandet, en fe :) 50 kr.



Koftan. Orkar inte ta kort på den, för har redan hängt in den i garderoben :b ^^


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0