Update

4 dagar sen, AJAJAJ!
Haha.

I fredags så var jag ledig från jobb, så jag träffade Tess och Danijela på Fribergs.
Vi käkade/fikade. Sen var vi och tränade på Nautilus.
Hem sen.

Tog det bara lugnt i fredags, kände mig lite seg efter sprutan så.
Men det var rätt skönt :)

Jobbade som vanligt i lördags, tog det bara lugnt i lördags med.

Igår var jag och mamma hos mormor & morfar :) Morbröderna var också där.
Åt mat och så, trevligt.
Hem på kvällen sen.
Chillade bara igår med ;D


Jobbat idag sen på mammas jobb, registrerat dom som tog sprutan.
Ska vara där imorn med, men eftersom vaccinet är slut får jag pyssla med annat.

Blir nog sova snart, trött nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cathi

sv: på accessoarer, mössor, verkar dock bara finnas rosa kvar nu :/

2009-10-20 @ 18:08:21
URL: http://violacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0