Blah

Idag gick jag upp efter 9. Ösregn, kul.

Åt frukost och började kolla på Män som hatar kvinnor (ja, igen)
Sen cyklade jag in till stan iförd regnbyxor och regnjacka.
Var på träffen på AF, sen gick jag lite i stan.
Kollade efter en väska Anna hittade i gbg, men fanns inte i rött. Fann dock inte här.
Var inne på Kitty's smycken med och kollade på töjningar :D

Hittade en sån som jag köpte billigt i somras (men detta är ju bättre kvalité), så en sån ska nog inhandlas!

Hem sen, fixade mat och såg klart filmen.
Satt lite vid datorn, läste boken med.

Lou kom sen, har kollat TV och så :)
Sitter vid varsin dator nu =)


Åååh, idiot..!


Så jävla trött. Tur man kan sova länge imorn!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0