Ibland är en lögn det finaste man har

Tjo!

Mamma väckte mig först vid 7 idag innan hon skulle till jobbet, kolla hur jag mådde idag.
Men jag känner ju mig bra, så behöver inte gå till hennes jobb heller!

Somnade om och vaknade vid 10, gick upp då med.
Började packa och så. Fixade frukost, åt och kollade på TV.

Lyssnar på Håkan <3

Men nu ska jag gå och duscha.
Se om Lou kommer snart med.

Rätt skönt att åka tåg, men rätt segt ändå.
Ska gå i Nordstan tills Anna kommer dit!
Hoppas på att hitta mina Converse där :b

Haha.

Ni kommer nog att höra från mig imorn!
xD


HA EN BRA FREDAG, DET SKA JAG HA!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

du skulle bara veta hur avundsjuk kag är på dig jsut nu. jag skulle varit där för att se håkan. ojoj ibland är man allt bra dum. hoppas du njuter till fullo gumman

2009-09-18 @ 21:01:39
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0