Musik del 2

 

 

1. Ställ in musikspelaren på shuffle - blanda

2. tryck framåt efter varje fråga

använd låttiteln som svar på varje fråga om ditt liv (även om det inte verkar logiskt) FUSKA INTE!

 

 

1. Hur mår du idag? Stjärna på himmelen

2. Hur kommer dagen (idag) vara/varit? Dance of death

3. Vad var det första du tänkte på när du vaknade? En sån karl

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?

6. Hur är det med kärleken? Jag måste kyssa dig

7. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär? Sexed up

8. Hur mår dina vänner? Du och jag

9. Tycker dina vänner om dig? Everything changes

10. Hur ser folk dig som? Där rosor aldrig dör

11. Spanar folk in dig? Dreamsome

12. Är du bra i sängen? Youngblood

13. Har någon sexfantasier om dig? Stockholm i mitt hjärta

14. Kommer du alltid bo i Sverige? Sol, vind och vatten

15. Hur kommer du att dö? Hippy hippy shake

16. Vad skulle du ha hetat om du föddes i framtiden? Nothing in this world

17. Vilken är din oturslåt? Come around again

18. Vilken är din turlåt?

19. Vilken låt beskriver ditt utseende bäst?

20. Vilken låt beskriver din personlighet?

21. Hur är det med ditt liv? Evert

22. Hur kunde ditt liv ha varit om du valt andra vägar? Jag vill va' som du

23. Vad ska ditt första barn heta? Nur geträumt

24. Hur kommer ditt liv bli? (Another song) All over again

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar? California

26. Hur kommer sommaren att bli? Jånni Balle

27. Finns det någon som är hemligt kär i dig? Tårar på min kudde

28. Kysser du bra? Smuk som et stjerneskud

29. Mår din kropp bra? Volvo 142

30. Får du tillräckligt med sex? Fury of the wild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0