Musik

sätt på din musik så att den spelar blandade låtar,

efter varje fråga trycker du på "nästa",

använd låttiteln som svar på frågorna.

 

 

1. Hur mår du idag? Privat

2. Kommer du komma långt i livet? You came

3. Hur ser dina vänner dig? Hung up

4. Kommer du att gifta dig? Vill ha dig i mörkret hos mig

5. Vad är ditt livs themesong? We are the world

6. Vad är ditt livs historia? Luftens hjältar

7. Hur är skolan för dig? Overprotected

8. Hur kan du komma framåt i livet? Ska vi gå hem till dig

9. Hur kommer imorgon vara? The only ones

10. Vad är det bästa med dina vänner? Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

11. Vad finns i lager för nästa vecka? Fly away

12. Vilken låt beskriver dig bäst? En stjärna lyser så klart

13. Hur är det med ditt liv? Andante Andante

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Om igen

15. Hur ser världen dig som? Min kille liknar inte Elvis

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Solen i ögonen

17. Vad tycker dina vänner om dig? Rocka på

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Var minut

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Don't let the devil ruin it all

20. Har du en djup och mörk hemlighet? Lose yourself

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Fantasy dreamworld

22. Hur kan jag göra mig själv glad? Lady in red

23. Kommer jag någonsin ha barn? Kvällens sista cigarett

24. Vad är några bra tips till mig? Corrina Corrina

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Candy shop

26. Vad är min danssång? Clean town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0