Trött!

Jaa, riktigt trött! Ska bli skönt att få sova sen.

Jobbade på Concilia 14.00 - 18.00 igår, segt men det funkade.

Hem sen, tog det lugnt och käkade.
Sen kom Lou, vi gick till Max. Blev kaffe och crispy chocolate för min del xD
Satt där ett tag och hade kul :b

Hem till mig sen och kollade på SATC.
Fast jag pratade mest med C på msn (a)

Lou stack vid tio. Satt vid datorn sen.
Pratade i tele med C i två timmar (a) Trevligt och roligt :)
Har inte skrattat så mycket på ett tag :P hahaha.
Sov sen.

Vaknade typ runt 9 idag. Käkade frukost.

Sen var vi i Hylte och tatuerade oss :D
Ni har ju sett bild =)

Bara tagit det lugnt hemma sen.
Kollar på Kommisarien och havet nu, sen ska jag nog sova.

Imorn är det jobb på Concilia igen 16.45 - 21.00
Annars händer nog inget speciellt.



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack så mycket:) känns som att rött passar fint till hösten

2009-09-14 @ 08:49:37
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0