Update

I fredags så städade jag på ABB, tog typ en timme. Hem sen.
Tog det bara lugnt sen.

På kvällen var jag hos Tess, vi var på ICA. Sen såg vi Idol och lite annat.
Var ute och gick med Zelda med, sen cyklade jag hem!
Pratade lite i tele sen (a)
La mig.

Upp och städa på H&M as usual.
Tog det lugnt sen, fixade.
Sen åkte jag iväg på lite äventyr, var trevligt och mysigt =) (a)
Kom hem i söndags ^^

Tog det lugnt sen efter jag kom hem.

Städvik på H&M och ABB i måndags, tog det lugnt efter det.
Inget speciellt sen.

Vik på Coijlern och Hylteterminalen igår.
Hem och tog det lugnt, sen bar det av till Gekås :D
Det var jag, Tess, Ida, Danijela, Jessica och Anna :P
Köpte inte så mycket, men det va kul :) Käkade där med.
Åkte hem runt 7. Var hos Tess en stund, så var vi ute med Zelda.
Cyklade hem sen.

Tog det lugnt vid datorn sen bara ^^

Idag städade jag på H&M och ABB.
Hem sen snabbt, sen var jag på Eurostop. Köpte dricka till lördag bl.a. :D

Bara kollat TV sen, Karusellerna sover :D <3

Nu kollar jag på Änglagård och sitter vid datorn.
Blir bara lugnt idag =)

Gah, vad ska jag ha på mig på lördag? >.< 90 tals-tema. Behöver hjälp xD

Imorn är det städ på samma ställen som igår.
Ska sticka så jag är där efter 8, så blir jag klar i tid så jag hinner vara på AF 10.15 =)
På fredag är det ABB med (ska vara där rätt tidigt, så man man cykla hem och lägga sig igen xD) Hihi.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0