Big Fat Update

OOPS, har ju inte skrivit i bloggen sen den 19:e, hihi :b

Men förra veckan var inte så mycket som hände, tagit det lugnt,
träffade Tess en dag :)

Helgen var ganska bra, umgicks med Tilda i fredags, Tilda och Jenny i lördags,
och Tilda och Julia i lördags :P Haha. Mycket skoj :)

Igår träffade jag Lou. Bjöd henne på kaffe och glass på donken.
Sen va vi en stund hemma hos mig :)


Idag fick jag lön :D
Så köpte lite behövligt på Eurostop;
ny hårborste, sminksvampar, ögonfransböjare och rakblad.
Sen hämtade jag ut mitt paket från H&M som innehöll; Kuddfordral + kudde, jeansshorts och bikiniöverdel.
Köpte sushi sen :D Så gott. Längesen jag åt det.


Tar det bara lugnt ikväll.
Imorn ska Tilda och jag handla lite grejer till fredag :D Kommer bli skoj!

På torsdag ska jag till Salong Eurostop och färga håret hos Tess :D
Har längtat så länge nu. Ska bli SKÖNT att färga utväxten! =)
16.20 ska jag vara där ^^ Tilda skulle också följa med :)
LOVE <3


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0