HELG

I torsdags var en seg dag. Var ju AP-träff till 8 (fick dock gå efter 7 ^^)

Så va jättetrött när jag kom hem :b
La mig runt 10.

Igår var det rätt lugnt. Trist med vädret bara :/
Efter jag slutat så var jag först på AF, sen träffade jag Jenny.
Vi gick runt i affärer, pratade med för va ett tag sen vi träffades.
Sen kom Tilda med :)

Då gick vi till torget, så köpte Jenny och jag glass :D
Blev mjukglass ;) YUMMIE.

Gick lite till sen. Väntade med Tilda på hennes buss sen.
Cyklade en sväng till Eurostop med.
Blev en fin tröja och torrschampoo från H&M, och strumpbyxor med hjärtan från Kappahl :)
Hem sen.

GAH, mobilen hade ju ingen täckning från typ 4 och på hela kvällen!
Jävla skit. Men funkade sen inatt nångång. SKÖNT!

Städade idag som vanligt, så jävla tråkigt.
Efter jag slutat köpte jag frallor till familjen =)

Mamma och jag ska till Flygstaden. Ska handla.
Jag ska kolla om dom har kvar skorna jag såg i söndags. Låga, svarta "fejk-Converse", dom va rätt fina =)
129 kr!


Blir nog bara lugnt idag. Är trött + trist väder :/

Pratar med söt <3<3


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0