Update

I Fredags var det skönt att sova länge!

Tog det mest lugnt på dan, sen vid halv 3 kom kusiner, faster & farmor och farfar hit.
Daniel fyllde 19 år, så va lite kalas =)
Fikade och så.

Sen på kvällen så va jag hos Tilda.
Vi kollade på Ice Age och lite på TV.

Jobbade som vanligt i lördags, sen vilade jag ett tag efter det.
Sen var det utgång på kvällen :D Men först käkade jag och mamma påskmat hos farmor.
Träffade Tilda i stan sen, så stack vi till Tess.
Sen blev det Morfars hela kvällen :D Första gången där, riktigt skoj!
Jag och Tilda drog hem lite till David sen :b haha. (Tess chef) ^^

Kom hem klockan 4! xD Haha. La mig direkt.

Blev väckt i söndags av mamma, halv 10 xD
Så jag var gaanska seg då xD
Vi var hos mormor & morfar, umgicks, åt mat, fikade och så.

Tog det bara lugnt resten av kvällen sen.

Igår var jag först på Eurostop.
Sen stack jag & Tilda hem till Julia. Fikade, pratade och kollade lite resor ^^
Sen bestämde vi oss för att käka på Wild West :D
Jag och Julia delade på 14 kycklingvingar + tillbehör ^^ Tilda åt 14 (eller ja, 13, haha SJÄLV) :D
Sen blev det glass på donken ^^

Cyklade inom Maxi sen, skulle ha en ny deo.
Sen hade jag sett fina linnen där häromdan, som jag provade.
Randigt är det. 99 kr. Så var det visst 20 % på det ;D Märkte jag efteråt ^^ Haha.
Hem sen ^^

Dagiset idag ja :) Kul att va tillbaka, hehe.

Nu är det bara CHILL (H) Haha.
Är riktigt trött.
Orkar ni läsa? xD


PUSS!

Kommentarer
Postat av: holy kirch

yeah.. jag vet.. men leverans vecka 23 typ :/

2010-04-06 @ 18:22:13
URL: http://holykirch.blogg.se/
Postat av: holy kirch

ja.. så fuckt drygt :p

2010-04-06 @ 18:33:38
URL: http://holykirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0