Wednesday

Igår var det dagiset som vanligt, alltid lika bra :)

Var på Maxi en sväng efter jag slutat ^^
Tog det bara lugnt på kvällen sen.

Idag var det fotografering, gick bara bra :)
Jag fick vara med på gruppfotot :) Det va kul :) <3

Annars har vi varit ute mycket med barnen idag.
Så himla UNDERBART väder nu ju :D

Efter jag slutat var jag i stan med Tilda :)
Vi gick och kollade i affärer. Sen käkade vi på Robert's.
Tilda bjöd :) TACK FÖR IDAG BABE! <3

Kom hem efter 7.
Suttit här och så. Vid 8 kom Lou, hon hade med glass och kolasås :D Hihi.
Så vi käkade. ONYTTIGT = MUMS <3

Sen såg vi Grey's :)
<333 LOVE. Säsong 4 måste beställas snarast!

Hon gick för en stund sen :)
TACK FÖR IKVÄLL <3

Ska alldeles strax lägga mig, bara prata lite med Philip först ;) Hihi.

SNART HELG =) Wohoo.

Imorn är det AP-träff på dagiset (ska dock vara på ett annat dagis)
17.00 - 20.00 (jippie) :b Men men.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0