Friday

Idag gick jag upp runt 11.
Tog det lugnt med datorn och film.

Sen gick jag och pappa ut. Först till H&M där jag lämnade tillbaka en grej.
Sen gick vi till Citygross och handlade.

Bara tagit det lugnt sen.

Ätit god mat idag, kött & bakad potatis.
Efterrätt; Gino. Lite senare blev det ost och kex ;D
Nu käkar jag popcorn, choklad och nappar ^^

Kollar på Män som hatar kvinnor ♥
Sett den tusentals gånger, men det går ju inte att tröttna på den.

Saknar min Philip ♥
Hoppas han har det skoj i Malmö.

Imorn kommer han ♥
Inte träffats sen i söndags :(

På kvällen ska vi va barnvakt :D
Mammas kompis/pappas kusins barn (:
Skoj!



PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv;

bild på håret ligger uppe nu hihi:)

2010-08-29 @ 11:19:13
URL: http://classicreeboks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0