Tjo!

I söndags tog det det lugnt på dagen. Åt, gjorde oss i ordning.
Klockan 4 tog vi bussen till stan. Tog ut pengar, sen gick vi dit festivalen är.
Letade efter ett öltält, men hittade inget :/
Gick till Rix FM sen.

Först var det ett husband som spelade lite covers =)
Dom var rätt bra. Speciellt tjejen som sjöng Lady Gaga.
Sen kom alla artisterna då, dom flesta va rätt bra :)
Va slut 8. Då gick vi och åt på Peking :) Mys <3
Hemmakväll efter det och hyrde filmen Day of the apocalypse, godis med.
La oss sen.

Igår jobbade jag (jävla skit där!) Fan vad jag längtar tills nästa fredag!! (SISTA DAN)
Philip va i stan med, så mötte honom när jag hade slutat :)
Han tog bussen hem sen, och jag cyklade, lämnade filmen med.

Tog det lugnt igår, på eftermiddagen började jag få ont i huvudet :(
Blev bara värre sen med, riktigt och i huvudet och mådde jätteilla.
Spydde en gång :( Blev bättre i magen efter det, men inte i huvudet.
Somnade nångång vid 10.


Upp och jobbade idag (USCH).
Kom hem till älsklingen, så åt vi lite :)
Ska duscha nu, sen ska vi till Eurostop och Citygross :)
Han ska hem imorn, MYS ♥
Älskar min Erik Philip Sehlin så himla mycket <3


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0