Sjukis :(

Igår var vi också nere på skolan, tråkigt!
Så vi drog till stadsbiblioteket med 4 barn :)

Slutade efter mellis, så innan 3 nångång.
Träffade Tilda i stan, kollade i lite affärer innan vi tränade.
Shoppingsugen, åh! Men inte lätt när man är fattig :(

Ska ringa till Försäkringskassan imorn,
och se om man kan kolla när pengarna kommer :)

Tog det lugnt på kvällen.

Idag har jag varit hemma och varit sjuk :(
Kände verkligen när jag vaknade att jag inte pallade, näsan bara rinner.
Borde nog sova snart.

Var hos tandläkaren med.
Måste alla tandläkarbesök sluta med att jag är blodig i munnen? -.- HMPF!
395 kr kostade det.. Vilket jag inte hade råd med idag, så mamma får betala det imorn :$
Men så fort jag får pengar så får hon dom. ♥ Tack mammi!

Vi käkade pizza nyss, goodie.

Tänkte måla mina naglar svarta snart ;D
Såå schnyggt!

Ska vara hemma imorn med, känns som det kan va bra att va hemma och vila.
Då ska jag kolla massa film :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0