Sorry!

Sorry för dålig update.

Förr-förra veckan var mest dagiset då, och träffade Elon på onsdagen ♥

Lördag-söndag var jag hos honom i Perstorp :)
Åkte tåg dit på lördagen vid 1, framme 2.
Han hämtade mig i Helsingborg :)

Vi kom hem till Perstorp sen, träffade hans föräldrar, jättetrevliga!
Sen käkade vi lite mat.
Sen skulle vi åka skridskor, spelade lite hockey med ;P

Tog det lugnt hos honom ett tag sen :)
Käkade mat. Sen kom hans två kompisar, Thomas & Micke.
Vi drack och så. Dom spelade NHL och ett golfspel :b

Sen fick vi skjuts av Mickes syster till tågstationen i Perstorp.
Tåget till Tyringe sen. Där blev vi sen hämtade av Johan som körde oss till Zuperbowl! =)
Där bowlade vi, jättekul! Jag kom 2:a :D

Sen blev vi hämtade av Christian och åkte till Q-bar i Hässleholm.
Rätt roligt där :) Hade en bra kväll ♥

Blev hämtade igen av Johan och åkte hem till Elon.
När vi kom hem käkade vi. Lite mys med ♥
La oss vid halv 6 :P
Sen vaknade vi vid 10, var vakna lite med somnade om.
Vaknade vid 1 igen.

Tog det bara lugnt på dan, väldigt sega :P

Han skulle köra mig till stationen i Helsingborg sen, men mitt tåg var inställt.
Men han körde mig hem :) Söt ♥

Mest varit lugnt den här veckan.

Saknar honom ♥


PUSS!

Kommentarer
Postat av: maggan

haha tack så jättemkt :D du gjorde verkligen min dag :)

2010-02-08 @ 20:41:11
URL: http://stepien.blogg.se/
Postat av: maggan

ligger hemma med feber idag så nu blev jag faktiskt mkt gladare :) du kan jättegärna få hjälpa mig med att säga vad du tkr att jag ska skriva mer eller mindre om ? (A)

2010-02-08 @ 20:47:56
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0