Tjo

I fredags var jag, Tilda och Tess i stan.
Gick runt lite, käkade på Sandy's och jag tog ett hål till i mitt högra öra :)
Sen tränade vi.

Hem till Tess sen, laga mat och kolla TV.
Trevligt :)

I lördag var det städ som vanligt, sen vilade jag när jag kom hem :P
Sen tog jag det lugnt.

I lördags var det lite party hos Tess, sen utgång.
Var dock roligare hos Tess :b

Så kom hem rätt tidigt, kollade film och sov

Igår vaknade jag först vid 8, smsade lite med Elon som var och fiskade :P
Somnade om, vaknade vid 11. Gick upp och fixade frukost, sen la jag mig igen.
Vaknade vid 3 :P Tog det lugnt sen.
Vid 7 var mamma och jag hos Tess och hämtade mina termobyxor och en skiva.

Lugnt sen på kvällen. TV och film.

Idag var jag på dagiset då, cyklade idag.
Efter jag slutat så träffade jag Tilda i stan, kollade i lite affärer.
Sen skulle hon fixa sina ögonbryn. Sen tränade.

Skulle klippa mig hos Tess sen på Salong Eurostop :D
Äntligen ;) Haha.

Tar det lilla lugna nu och kollar på Vänner.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0