100707

Idag vaknade jag runt halv 11, gick upp.
Satt lite vid datorn och åt frukost sen.

Sen cyklade pappa och jag till Siba, skulle ha en ny nätverkssladd.
Har gjort om i mitt rum, flyttat (mitt nya) skrivbord till andra sidan, så den gamla sladden räckte inte :b
Hahaha.

Efter det cyklade jag in till stan, skulle till AF och få min lapp påskriven.
Sen var jag på H&M, skulle ha nån fin klänning :) Hittade en :D + några armband.
Cubus med, köpte ett par cykelbyxor :D (Typ som korta leggings), 59 kr :D:D
Sen inom Maxi med, köpte lite filmer och frukt, bodybutter som luktar kokos :D

Hem sen och tog det lugnt.

Imorn ska jag fixa färdigt på mitt rum :)


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0