Hola!

Jobb idag som vanligt. Kom hem, tog det lite lugnt.
Fixade mig i ordning och drog till stan :)
Käkade innan jag gick runt.

Fick med mig grejer från Apoteket, Glitter, Gina Tricot, H&M och Carlings.
Bilder kommer :D
Åkte hem efter ett tag.

Ska nog cykla en sväng till Citygross med sen, köpa rakblad till min rakhyvel ^^
Blir bara chill ikväll.

Imorn kommer Philip :D Mys ♥






Linne, Gina Tricot




Tischa, H&M

& Tröja från Carlings till Philip ♥






Mascara, H&M
Ville testa den efter tips från henne :)

Armband från Glitter ♥ + "döskallehängare something :b"




Medel mot finnar (hoppas det är bra), ansiktsvatten och nattcreme :)
Inte för jag har finnar typ, men har läst det kan motverka till att man får några ;D

NÖJD!


PUSSAR!




Kommentarer
Postat av: natti

vart kommer döskallen ifrån?

2010-07-23 @ 21:09:13
URL: http://nattisays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0