The weekend

I fredags så åkte jag hem från Philip på morgonen :)
Då hade vi umgåtts varje dag sen fredagen den 4:e <3 Underbart.

Åkte bussen från Önnestad till Hässleholm, sen tåg till Halmstad därifrån ^^
Tog bara 50 minuter :D Lyssnade på musik och smsade med söt <3

Mamma hämtade mig sen.
Åkte hem. Duschade och så sen.
Gick till Eurostop efter 11, köpte studentpresent till Daniel :)
Kollade lite i affärer.

Hade tid hos Tess kl 12, men gick dit lite tidigare. Men hon va klar då :D
Blev jättebra :) Sen kom mamma och dom och hämtade mig. Drog till stan ^^
Åkte runt lite i bilen och kollade studenterna ^^ Sen parken :)
Träffade släkten. Sen kom Daniel och vi hängde stuff runt hans hals :D

Drog hem sen. Käka maat :D Mamma hade gjort asmycket xD
Det är fortfarande lite kvar xD Haha. Det va goooott (Y)
Tårta med ^^ Dom drog vid 6.

Sen tog jag bara det lugnt på kvällen. Blev sent dock xD

Jobba på lördagen as usual, segt :(
Va med mamma i stan igår, köpte en fin sjal på Gina Tricot :D
Hittade en tjejs bankkort på en parkering. Kollade hennes namn på hitta.se och hittade hennes nr.
Ringde, svarade dock inte först ^^ Sen ringde hon och kom hit och hämtade det. Fick blommor :D
Sånt blir man glad av :)

Var bara chill sen igår med ^^ Kollade film och så.
Sms med baby med klart <3

Gick upp vid 10 idag :b
Chillade lite. Sen drog mamma, pappa och jag till Stenalyckan, sen Eurostop.
Köpte ett par svarta tygskor till Philip och ett par espadrillos till mig :) Rosa :D:D Haha.
Hem sen ^^

Mest tagit det lugnt sen, städat mitt rum och packat.

AF imorn kl 11. Meeen, så fick jag sms av dom innan där det stod kl 2? :S
HATA! Ska ringa dit ^^
Hoppas det är 11. Så åker jag till Philip vid 12 :D Mys <3

Lägga mig snart :)


SOV GOTT <3


PUSS!

Kommentarer
Postat av: jännu

omg så du har sett vem tess kommer få som kollega va? ;P

2010-06-15 @ 20:40:51
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0