100507

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg Blond

Hur lång var du 1, 63
Vem var du kär i
Ingen
Hade du någon pojk-/flickvän
Nej
Vad brukade du göra på fritiden
Umgås med vänner, träna, m.m
Vilka umgicks du med
Tilda, Tess, Lou
Var allt bättre då
Nja, typ inte
Skulle du vilja gå tillbaks dit
Vissa stunder
Har du förändrats
Lite kanske


Nu:
Vad har du för hårfärg
Blond
Hur lång är du?
1, 63
Vem är du kär i
Philip <3
Har du någon pojk-,/flickvän
Ja
Vad brukar du göra på fritiden
Vänner, träna, film

Vilka umgås du med Tilda, Tess, Lou

Hur ser du ut? -

 

 

Har du:
Kysst någon
Yes
Sovit bredvid någon med samma kön
Ja
Sovit bredvid nån med motsatt kön
Aa
Slagit ner någon
Nej
Ljugit för en bra vän
Ja

Svikit någon Nej


Vem:
Skrev du senast till på msn
Philip <3
Kramade du senast
Tilda
Sov du hos senast
Ingen aning
Vill du vara just nu
Mig själv? xD haha
Ringde dig senast
Sodexo ^^

 

Vad:
Drack du senast
Fanta Orange <3
Köpte du senast
Choklad och fanta ^^
Gjorde du igår
Tog det lugnt
Ska du göra imorgon
Jobba, farmors 70-årskalas
Vill du göra just nu
Va hos Philip
Åt du senast
Popcorn

Är närmast dig som är rosa Halsband

 

Kärlek:
Du har sårat någon så den började gråta
Ja
Någon har sårat dig så du börjat gråta
Tyvärr

 

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat någon annan att inte göra
Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra
Mm
Jag har smugit ut utan lov
Typ
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är
Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om
Mjo
Jag har fuskat i ett spel
Haha säkert
Jag har struntat i ett prov
Dunno

 

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig själv
Nej
Jag har druckit alkohol
Jaa
Jag har tagit mediciner mot depression
Never
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det
Nepp
Jag har vaknat gråtande
Ja
Jag har somnat gråtande
Ja

 

DÖDEN:
Jag hatar begravningar
Ja >.<
Jag har sett någon dö
Nej usch
Någon du har känt har nyligen dött
Nepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0